Obwieszczenie Starosty Nowodworskiego z dnia 2025.10.28
Starosta Nowodworski, zgodnie z postanowieniami art. 10, art. 49 i art. 61 Kodeksu postępowania administracyjnego (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 572 z późn. zm.) oraz art. 11d ust. 5 ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. – o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 311), podaje do publicznej wiadomości, iż na wniosek z dnia 2025-10-07, złożony przez Pana Łukasza Kotulskiego, działającego w imieniu Burmistrza Nowego Dworu Gdańskiego, z siedzibą: ul. Wejhera 3, 82-100 Nowy Dwór Gdański, niniejszym zawiadamia, że wszczęte zostało postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej pn.:
„Budowa drogi do gruntów rolnych w miejscowości Jazowa”
zlokalizowanej na poniżej określonych nieruchomościach gruntowych – działkach, położonych w województwie pomorskim, w powiecie nowodworskim, w gminie Nowy Dwór Gdański, obręb 0002 Jazowa:
83/6, (83/7, 83/8), 88/5, 84, 85, 120/2 (120/3, 120/4), 87 (87/1, 87/2).
* w nawiasach podano numery działek po podziale
* pogrubioną czcionką zaznaczono działki rozgraniczające teren pasa drogowego
Zgodnie z art. 12 ust. 1 ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych, decyzją o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej zatwierdza się projekt podziału nieruchomości.
W związku z powyższym informuję strony postępowania, właściwe organy administracji rządowej i samorządowej oraz właścicieli, zarządców i użytkowników terenów objętych inwestycją, o możliwości składania wniosków, uwag lub zastrzeżeń dotyczących przedmiotowej sprawy, a także o możliwości wypowiedzenia się, co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań przed wydaniem decyzji kończącej postępowanie:
- w Urzędzie Starostwa Powiatowego w Nowym Dworze Gdańskim, w Wydziale Architektury i Budownictwa (pokój nr 8), w poniedziałki, wtorki, czwartki w godzinach od 730 do 1530, w środy w godzinach od 730 do 1630 oraz w piątki w godzinach od 730 do 1430, po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu pod nr tel. 55 247-36-68, 55 247-36-71 wew. 103 lub 161,
- mailowo pod adresem Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub a.jachimczyk@nowydworgdanski.pl,
- pocztą tradycyjną,
- drogą elektroniczną za pośrednictwem e-PUAP.
Zgodnie z art. 49 Kodeksu postępowania administracyjnego, zawiadomienie stron postępowania uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.
z up. STAROSTY
Lubomir Głowacki
WICESTAROSTA
AB.710.5.2025.AJ





































