Spółka "Szop" informuje o uruchomieniu ebok dla klientów oraz zmianie adresu i szaty graficznej strony internetowej.
Dbając o najwyższe standardy obsługi klientów, SZOP sp. z o. o. podjęła działania mające na celu uruchomienie Elektronicznego Biura Obsługi Klientów (EBOK).
Korzyści wynikające z tego rozwiązania obejmują m. in.:
- możliwość samodzielnej weryfikacji danych adresowych przez klientów
- bieżący dostęp do otrzymanych dokumentów płatniczych i informacji o saldach,
- mniejsza ilość pytań klientów dotyczących stanu rozliczeń,
- uproszenie i przyspieszenie korespondencji z klientami,
- możliwość samodzielnego podawania odczytów mierników.
Usługa ebok już wkrótce zostanie uruchomiona.
Osoby chętne do skorzystania z rozliczeń za ścieki za pomocą usługi ebok proszone są o kontakt mailowy lub telefoniczny Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., +48 665 990 745
Serdecznie zapraszamy do odwiedzenia strony www.spolkaszop.pl, gdzie znajdziecie Państwo m.in. informacje odnośnie uruchamianego przez spółkę Elektronicznego Biura Obsługi Klienta (EBOK).
Spółka informuje także o zmianie adresów poczty elektronicznej - szczegółowe informacje w zakładce KONTAKT.